Fast food’un ziyanlı kimyasallar taşıdığı, obeziteye kapı araladığı, sıhhate ziyanları herkes tarafından bilinen bir gerçek. Ekonomik çalkantılar tüketiciye her alanda olduğu üzere burada da kendini hissttiriyor. Türkiye’de olduğu üzere ABD’de fast food eserler artık lüks sayılıyor. Anketlere nazaran her 4 Amerikalıdan üçü çoklukla haftada bir kere fast food yemesine karşın, yüzde 62’si artan fiyatlar nedeniyle daha az dışarıda yediğini anlatıyor.
Hal bu türlü olunca tüketicinin ilgisini çekebilmek için Fast food üretiminde farklı seçenekler sunulmaya başlandı. ABD’de yeni ortaya çıkan bu fast food çeşidinde müşteriler, seçtikleri cipsin içerisine istedikleri karışımı koyduruyorlar. Yeniden sıhhatsiz, yeniden zaralı unsurlar taşıyor am yeniden ilgi çekiyor.